جوان هراتی سازندۀ موتر نوع رستورانتی برای عملی کردن طرح‌های دیگرش خواهان حمایت است

بنیامین بارز
جون 5, 2023

جوان هراتی که به تازه‌گی به هزینۀ شخصی خود یک موتر را به شکل رستورانت متحرک ساخته می‌گوید، اگر مورد حمایت قرار گیرد می‌تواند بس‌های شهری و موترهای تیزرفتار مسافربری را نیز به‌گونه هوشمند بسازد.

مرتضی سازندۀ موتر نوع رستورانتی گفت که از این موتر برای رستورانت استفاده می‌شود و تمام سهولت‌های یک رستورانت در داخل آن جابجا شده‌است.

به گفتۀ سازندۀ موتر، این موتر نوع رستورانت، در مدت دست‌کم شش ماه ساخته شده و بیش از ۵۰۰ هزار افغانی هزینه داشته که از پول شخصی‌اش پرداخت کرده‌است.

موصوف علاوه کرد: «این موتر رستورانتی قسمی جور شده که تمام امکانات یک رستورانت از قبیل انترنت، وای فای، تشناب، دستشوی و دیگر وسایل یک رستورانت در آن جابجا شده‌است.»

این باشندۀ ولایت هرات در حالی که با موترش در پارک ترقی این ولایت در جمع ده‌ها جوان حضورداشت تصریح کرد که اگر دولت وی و تیم همراهش را حمایت کند، طرح‌های زیادی روی دست دارند تا عملی گردد.

وی گفت:  «ما می‌توانیم بس‌های شهری و موترهای تیزرفتار مسافربری را به شکل اساسی و با تجهیزات انترنتی و آی‌سی بسازیم تا برای شهروندان سهولت ایجاد گردد.»

با این حال، مسؤولین اتاق صنایع و معادن ولایت هرات بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران وصنعتکاران جهت تطبیق و عملی‌شدن استعدادهای همچو جوانان تاکید دارند.

حمیدالله خادم، رئیس اتاق صنایع و معادن  هرات در صحبت گفت، شرایط کاری در کشور مساعد شده و حالا وقت آن رسیده‌است که سرمایه‌گذاران و تاجران به کشور برگردند تا بالای استعدادهای جوانان سرمایه‌گذاری گردد و همه چیز در داخل کشور تولید شود.

به گفتۀ خادم، حمایت از استعدادها باعث می‌گردد تا کشور از هر لحاظ به پای خود ایستاده شود و خودکفایی کشور مرتبط با تلاش‌های جوانان، کدرهای مسلکی و ورزیده و همچنان حمایت به‌موقع حکومت است.

همچنان، مولانا نعیم‌الحق حقانی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات می‌‌گوید: «ما تلاش می‌کنیم تا افراد و استعدادهای محروم و پنهان را شناسایی و حمایت نماییم تا با حمایت حکومت و ابتکارات شان وسایل پیشرفته تری را بسازند.»

به گفتۀ او، ادارۀ محلی این ولایت در تلاش است تا با حمایت از استعدادها، شهر باستانی هرات را به دوران طلایی‌اش برگرداند.

قابل یادآوری است، در کنار این جوان که موتری را به‌گونه رستورانت سیار ساخته‌است، برخی از جوانان دیگر هرات نیز یک موتر تیزرفتار به شکل «لیموزین» شش دروازه‌یی را در این ولایت ساخته‌اند که هفتۀ قبل از آن رونمایی و در سرک‌های شهر هرات به طور آزمایشی به حرکت درآورده شد.

Views: 8

dulce report hentai hentaidl.net hentai moonlight lady
بوس ممثلين mainasiantube.com افلام سكس اعتصاب
xvedios india porn-storage.com indian aunty mms scandal
نيك تخان onyxarabians.com افلام سكس اغتصاب حقيقى
ranjeeta actress indianassfuck.com shemalexnxx
www.hollywood actress sex fuckable.mobi sunny leone first sex
gujrat sexy video tubozavr.com ultradonkey
buluflim 3porn.info xxx exotic videos
بزاز فنانات مصريات fatsporn.org نيك عربي
xnxx vdieo 2beeg.me mms sex site
saamy tamil movie nimila.net indian model fucked
افلام مصريه سكس arabicpornmovies.com قصص بنات نيك
telugu sex .com redwap.me sex video school
hindi sexi chudai orgypornvids.com indiyn sex vidio
tamilnudevideos fuckmomtube.net 7starhd.mobi